.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری همايش شهرداران 52 شهر مازندران

استاندار مازندران با اشاره به ديدار اخير خود با وزير اقتصاد درباره ورود فعال‌تر بخش خصوصي براي توسعه عمراني و آباداني استان مازندران گفت: وزير اقتصاد براي اين مسئله از طريق تصويب طرح‌ها و برنامه‌ها قول همكاري داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيدمحمد كريمي عصر امروز در همايش شهرداران 52 شهر استان مازندران اظهار داشت: شهرداران انباشتي از تجربه و مديريت هستند كه بايد از تمام ظرفيت‌هاي مديريتي خود در راستاي خدمت و ايجاد رفاه شهري استفاده كنند.
وي خواستار همكاري بيش از پيش رسانه‌ها براي برقراري ارتباط شهروندان و شهرداران شد و افزود: همان‌ طوريكه رسانه‌ها انتظارات مردم از شهرداران را بيان مي‌كنند، در مقابل دغدغه‌هاي شهرداران را نيز با هدف فرهنگ‌سازي به شهروندان انتقال دهند.
كريمي با تاكيد بر اين نكته كه شهرداران بايد در مقابل انتقادات اعضاي شوراي شهر تحمل خود را افزايش دهند گفت: شهرداران مستعفي نيز بايد پاسخگو باشند.
كريمي ادامه داد: استعفاي شهرداران جوانمردي نيست و تنها راه نهايي ناسازگاري با شوراي شهر نيز نخواهد بود.
استاندار مازندران يادآور شد: شهرداران در صورت عدم تمايل همكاري با شوراي شهر و ادامه پذيرش مسئوليت بايد يك ماه زودتر انصراف خود را اعلام كنند تا خللي به خدمات شهري و شهروندان وارد نشود.
وي با اشاره به كمبود زمين در استان مازندران از شهرداران خواست تا فرهنگ بلندمرتبه‌سازي را در مازندران رونق دهند.
كريمي اضافه كرد: به دليل كمبود زمين افزايش تراكم اراضي كشاورزي در دستور كار دولت در استان قرار گرفت.
استاندار مازندران از عدم همكاري برخي شهرداران در مقابله با مشاغل مزاحم در استان انتقاد كرد و گفت: دفتر فني استانداري مازندران در اين باره محافظه‌كاري مي‌كند كه اين رويه بايد اصلاح شود.
وي به نقش شهرداران در ساماندهي بازار‌هاي محلي اشاره كرد و بيان داشت: ايجاد بازار‌هاي محلي در شهر‌هاي مازندران بايد جدي گرفته شود.
كريمي با اشاره به نقش مهم ارتباط شهرداران و فرمانداران در رسيدن به توسعه شهري تصريح كرد: در برخي از شهر‌هاي استان مازندران اين ارتباط بسيار ضعيف است.
استاندار مازندران از همكاري شهرداران در اجراي طرح دريا تشكر كرد و از ارائه طرحي به وزارت كشور خبر داد و گفت: در قالب اين طرح از همين الان بايد به فكر اجراي طرح دريا در تابستان سال آينده باشيم.
وي اظهار داشت: شهرها بايد متناسب با امكانات گردشگري توسعه پيدا كنند.
كريمي از كمي جذب اعتبارات توسط شهرداري‌ها براي اجراي طرح‌هاي عمراني انتقاد كرد و گفت: مازندران در حالي با اعتبار 170 ميليارد توماني شهرهايش را اداره مي‌كند كه قابليت اجراي طرح‌هاي عمراني تا 500 ميليارد تومان را دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.